22 august 2013

POEZII DEDICATE MOLDOVEI









 Alecsandri, Vasile. - Adio Moldovei
 Alecsandri, Vasile. - Moldova în 1857
 Alecsandri, Vasile. - Ţara
 Bogdan, Lilian. - Ţara mea
 Cărare, Petru. - Moldova mea
 Ciocanu, Anatol. - Tricolorul
 Ciocanu, Anatol. - Asta este ţara mea
 Deleanu, Liviu. - Ţara noastră
 Deleanu, Liviu. - Ţară, ţărişoara mea
 Dragomir, Constantin. - Satele Moldovei
 Hadârcă, Ion. - Ţara dorului Tricolor
 Hadârcă, Ion. - Ţară de viori

 Lari, Leonida. - Moldavă
 Lari, Leonida. - Ţara noastră
 Lari, Leonida. - Ţara
 Manole, Ana. - Ţara cu părinţi
 Mardare, Marcela. - Trei culori originare
 Matcovschi, Dumitru. - E Moldova...
 Matcovschi, Dumitru. - Basarabia
 Romanciuc, Vasile. - Patria
 Romanciuc, Vasile. - Moldova
 Romanciuc, Vasile. - Ţara noastră
 Roşca, Ion. - Patria

 Trubca, Anastasia. - Moldovei
 Ţurcanu, Ianoş. - Moldova mea
 Ştirbu, Titus. - Tricolorul

 Ştirbu, Titus. - Plai natal
 Ungureanu, Mihai. - Ţara mea
 Vatamanu, Ion. - Ţara
 Vieru, Grigore. - Am un plai ca din poveste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu